قابلیت جدید فیسبوک برای آژانس های مسافرتی

چهارشنبه, 16 اسفند 1396

z

فیسبوک در پلتفرم جدید تبلیغاتی خود، گزینه بهینه‌سازی به نام پیشنهاد سفر (Trip Consideration) را اضافه کرده است که به شناسایی کاربرانی که در آینده نزدیک قصد سفر دارند، می‌پردازد.

هدف از این اقدام فیسبوک رسیدن به افرادی است که در مراحل اولیه جستجو برای انجام یک سفر هستند یعنی رفتارهای آنها را در اینستاگرام یا فیسبوک زیر نظر می‌گیرد و آنها را شناسایی می‌کند. این امر به بازاریابان یا آژانس‌های مسافرتی و غیره کمک می‌کند تا به یک جامعه آماده سفر، دست پیدا کنند و از این طریق بتوانند با استراتژی‌های بازاریابی موثر و مرتبط آنها را تبدیل به مشتری نمایند.

بر طبق تحلیل‌های انجام شده 68 درصد از مسافران، سفر خود را در فیسبوک و 60 درصد آنها در اینستاگرام، ایده گرفته اند. آگهی‌دهندگان می‌توانند از گزینه همه جامعه هدف استفاده نمایند ولی فیسبوک توصیه می کند که برای عملکرد بهینه، اندازه جامعه هدف 7 میلیون یا بیشتر باشد.

پست های مرتبط
0 دیدگاه

نظر خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های ضروری با علامت مقابل نشانه‌گذاری شده‌اند *